Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Pokaż wszystkie komentarzedobrze opracowany artykuł ale skrótowo,raczej już dla fachowcó, ale po co im to?? skoro wiedzą. Młodziki natomiast długo muszą się uczyć i mieć dobrego nauczyciela. Zakładając, że sama teoria bez praktyki to jak żaglowiec bez steru płynie ale nie wiadomo gdzie!!, laik za bardzo nie pokapuje.Sam rasowałem w latach 70-tych crossowe CZ-ki( bo nic innego nie było) lub nasze turystyczne WFM-ki czy SHL-ki. Fajna sprawa!!!!. Pozdrawiam wszystkich fanów motoryzacji, crossu, i et cetera, etcetera . GIWEJ
Odpowiedzco ty opowiiadasz bardzo dobry artykul dowiedzialem sie z niego ze niewarto hamowac silnikiem w moiei dt chociazby chcialbym tylko sie dowiedzeic jeszcze co ma wiiekszy wplyw na moc w 2 t dyfuzor czy tłumik koncowy rozumiem ze kazdy ztyhc elementow stanowi calosc i musi byc odpowiednich dlugosci srednic katow itd ale zakładam opcje zwyklego tuningu i wymiany np dyfuzora na jakis usportowiony a wyminy tlumika koncowego na jakis usportowiony w np dt 125 co z tych 2 elementow bardziej wplynie i podniesie moc ???
OdpowiedzDyfuzor oczywiście.
Odpowiedzmi gosc ktory lata na crosie od chyba 30 lat i naprawia crosowki mowil ze wiekszy wplyw ma tłumik stad pytam ty mowisz ze dyfuzor hm no i jest problem .
OdpowiedzJeśli ten gość by je konstruował od 30 lat, a nie naprawiał, to może byłby problem. Z tego co ja wiem, ważniejszy jest dyfuzor. BTW, jak ten gość opowiada takie rzeczy, to pomyśl o zmianie mechanika...
Odpowiedz