Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Poka¿ wszystkie komentarzedobrze opracowany artyku³ ale skrótowo,raczej ju¿ dla fachowcó, ale po co im to?? skoro wiedz±. M³odziki natomiast d³ugo musz± siê uczyæ i mieæ dobrego nauczyciela. Zak³adaj±c, ¿e sama teoria bez praktyki to jak ¿aglowiec bez steru p³ynie ale nie wiadomo gdzie!!, laik za bardzo nie pokapuje.Sam rasowa³em w latach 70-tych crossowe CZ-ki( bo nic innego nie by³o) lub nasze turystyczne WFM-ki czy SHL-ki. Fajna sprawa!!!!. Pozdrawiam wszystkich fanów motoryzacji, crossu, i et cetera, etcetera . GIWEJ
Odpowiedzco ty opowiiadasz bardzo dobry artykul dowiedzialem sie z niego ze niewarto hamowac silnikiem w moiei dt chociazby chcialbym tylko sie dowiedzeic jeszcze co ma wiiekszy wplyw na moc w 2 t dyfuzor czy t³umik koncowy rozumiem ze kazdy ztyhc elementow stanowi calosc i musi byc odpowiednich dlugosci srednic katow itd ale zak³adam opcje zwyklego tuningu i wymiany np dyfuzora na jakis usportowiony a wyminy tlumika koncowego na jakis usportowiony w np dt 125 co z tych 2 elementow bardziej wplynie i podniesie moc ???
OdpowiedzDyfuzor oczywi¶cie.
Odpowiedzmi gosc ktory lata na crosie od chyba 30 lat i naprawia crosowki mowil ze wiekszy wplyw ma t³umik stad pytam ty mowisz ze dyfuzor hm no i jest problem .
OdpowiedzJe¶li ten go¶æ by je konstruowa³ od 30 lat, a nie naprawia³, to mo¿e by³by problem. Z tego co ja wiem, wa¿niejszy jest dyfuzor. BTW, jak ten go¶æ opowiada takie rzeczy, to pomy¶l o zmianie mechanika...
Odpowiedz